13.12.08 Zimní závody jednotlivců dle NZŘ - ZKO Jirkov

16.12.2008 16:34

 

Garm – 14.místo – tak tohle se nám moc nevydařilo: Dárečka na mokrém sněhu zábly tlapičky a páničce nesedl pan rozhodčí. (ze 16-ti)

Toť ve zkratce.

A teď trochu obsáhleji: no něco byla chyba páničky - na začátku vyšla dřív než dal pan rozhodčí povel, pak ho při otočkách málem sejmula (dal čelem vzad otočí se a on tam stojí a neuhne) ... hihihi, něco Gárošovo - sníh studí,takže zůstat ležet při odložení za chůze se mu moc nechtělo a pak pan rozhodčí, dle mého názoru neměřil všem stejně a nebyl objektivní a chvílema si nepamatoval co řekl ... viz. když po mě dusil tu pani s labradorem kvůli přivolání ... říkaljí, že má udělat tohle a tohle a pak jí vyčetl proč to dělá ... a jak jí tam dusil tak nám vyčetl že nejsem odložený i když nám nedal povel - takže odložení za 0, že ani nesedím ani neležím a to jsem měl při odložení jen pokrčenou levou packu a na místě zůstal .... čert to vem aspoň vím u koho nechci dělat zkoušky .... zase socializace mezi tolika psi byla suprová zkušenost a třešničkou byli ty dvě dysciplíny : slaloom a přivolání na čas. Udělal jsem páničce radost pač reagoval i když se fakt okolo motalo dost psů neutekl jsem a parádně prošel slaloom i  když se mi povedl asi teprve po pátý samostatně v celku ... takže ve výsledku jsme z toho dne nadšený :-) 

Pánička chtěla být na svůj svátek 13-tá, ale to jí bohužrl taky nevyšlo ... tak příště :-)

Stáňa fotila jak drak tak fotky budou :-)

Celé album od Stání: